תקשורת טובה היא פתח לעוד המון דברים טובים! כאלו היושבים בראשו של ארגון, סביר כי גם המוטיבציה שלכם היא לבסס תנאי התקשורת טובים בין כל הגורמים – בין מנהלים לעובדים ובין עובדים לעובדים. כשאתם חושבים על "אפליקציה", סביר כי השם הראשון שיעלה לכם הוא של אפליקציה שאתם עושים בה שימוש תדיר – מ-WAZE, דרך whatsapp ועד apple music.

אתם משתמשים נאמנים של אפליקציות חיצוניות, אך מה עם אפליקציה שתשרת אתכם ואת כל עובדי הארגון? לא מעט עסקים משקיעים רבות באפליקציות המיועדות לשפר את חווית השירות של הלקוחות. אך על חווית ההתקשרות בין עובדי הארגון? עליה לא תמיד חושבים.

פיתוח אפליקציות ארגוניות מאפשר גם לכם לתקשר טוב יותר, לגבש את העובדים שלכם ולעבוד בצורה יעילה יותר. הרבה יותר!

עדכונים שוטפים לכל העובדים – שיגור מסרים באפליקציה

אז נכון, יש לכם מייל ארגוני שבאמצעותו אתם מפיצים מסרים לכל העובדים. עם זאת, מה קורה בעת שאתם רוצים להפיץ מסרים, חדשות ועדכונים אחרי שעות העבודה? לא מעט ארגונים מאופיינים בסיווג מסוים, כך שלא ניתן להשתמש בתיבת המייל הארגוני מחוץ לכותלי העסק. באמצעות אפליקציה ארגונית, אתם יכולים להישאר עם העובדים שלכם בקשר 24/7, להפיץ מסרים אונליין ולכמות בלתי מוגבלת של משתמשים.

שימו לב: הידע המופץ באפליקציה יהיה שקוף אך ורק עם הזנת שם משתמש וסיסמא. כך, תוכלו גם להפיץ תכנים מסווגים וסודיים, ולהיות שקטים כי הם מגיעים אך ורק לעובדים שלכם.

עדכון נוכחות באמצעות אפליקציה

האפליקציה הארגונית מרכזת בתוכה את כל מה שצריך לטובת ניהול תקין של העסק.
דמיינו לעצמכם עד כמה צוות משאבי האנוש יוכל לייעל את עבודתו, בעת שהאפליקציה תהיה אחראית על דו"חות הנוכחות של העובדים. מעבר לכך, בעידן בו כל אדם מחזיק בסמרטפון, כל עובד שלכם יכול לנהל את הנוכחות שלו מהמכשיר האישי. בנוסף, דרך האפליקציה ניתן לשלוח אישורי מחלה, לעדכן לגבי היעדרות ולהיות במעקב על ימי החופשה. השורה התחתונה: המידע נגיש ושקוף לכל העובדים!

ספר טלפונים של כל עובדי הארגון

ישנם ארגונים שבהם מועסקים מאות עובדים! אפליקציה משותפת לכל עובדי הארגון מעניקה תחושה של "גאוות יחידה", תוך שתחושת הנאמנות של העובדים כלפי הארגון, עולה.
האפליקציה האישית מאפשר תקשורת טובה יותר בין העובדים, ובעיקר: היא מנגישה להם את האפשרות ליצור קשר עם כל קולגה. בתוך האפליקציה, יהיו חשופים העובדים למידע הבא:

• מספר טלפון – אישי ופנימי
• כתובת מייל
• קומה/מחלקה/חדר

המידע הנגיש מייעל תקשורת וגם את יום העבודה: עובדים שנדרשים לעבוד אל מול קולגה שלהם, לא צריכים לעצור אצל המנהל האישי או בחדר בו יושב צוות משאבי האנוש. הודות לאפליקציה ולמידע בה, חוסכים את כל התיווכים שבדרך, מקצרים זמנים ועובדים ביעילות, רצף וחדווה!

עדכוני משימות לעובדים באפליקציה

איך האפליקציה יכולה לייעל את יום העבודה? די בקלות. האפליקציה הארגונית יכולה לכלול בתוכה גם חלק של משימות והודעות אישיות. כך, בכל ערב יוכלו מנהלי הצוותים לעדכן משימות דחופות, מיקומים של פגישות וכל מידע אחר שתקשורו לעובדים – יחסוך המון זמן ביום העבודה הבא. מה יוצא לכם מזה?

• תקשורת רציפה בין מנהלים לעובדים
• העובדים לא תלויים באוויר – הם יודעים מה מצפה להם ביום העבודה הבא
• חיסכון אדיר בזמן על לוגיסטיקות ובירורים

אפליקציה אחת, שפה אחת

האפליקציה תהפוך לאמצעי התקשורת המועדף ביותר! מיילים, ווצאפ והודעות SMS לא רלוונטים עוד כשיש לכם אפליקציה ארגונית. כשאתם משגרים את המסרים הדחופים (וגם אלו שלא) באמצעות האפליקציה, אתם יכולים להיות שקטים כי כל העובדים חשופים למידע הרלוונטי (זאת בשונה מתקלות בווצאפ, מיילים שלא נשלחו והודעות SMS שלא הגיעו ליעדן).



עוד בנושא:
פיתוח אפליקציות לילדים
יש לי רעיון לאפליקציה למי לפנות
פיתוח אפליקציות היברידיות
כמה עולה לפתח אפליקציה
פיתוח אפליקציות




לקבלת הצעה להליך אפיון ופיתוח או הכוונה וייעוץ לבניית אפליקציה צרו קשר - חברת שערי מידע בע"מ