כשאתם צריכים להחליף מצבר – אתם ניגשים אל המוסך המטפל. כשמכונת הכביסה מתקלקלת? אתם קוראים מיד לטכנאי. מדוע? משום שאתם נותנים אמון מלא באנשי מקצוע חיצוניים, ובטוחים כי הם יוכלו לספק את העבודה הטובה ביותר. האם אתם מעלים על דעתכם להיכנס אל נעליהם של אותם אנשי מקצוע? אפילו לא בצחוק.

אאם כן, מדוע אתם לוקחים בחשבון את האפשרות לפתח אפליקציה בעצמכם? כמעט תמיד, המוטיבציה היא לחסוך את עלויות הפיתוח. רגע לפני שגם אתם צוללים להרפתקה, דעו מדוע כדאי לכם לוותר על התענוג.

פיתוח אפליקציה זה לא רק לגבש רעיון

לא אחת, מגיעים אלינו יזמים, אנשים פרטיים ונציגים של חברות עסקיות, לאחר שהם ניסו לפתח את האפליקציה לבד. גילינו מגמה מעניינת, כי מה שהניע אנשים לנסות ולפתח את האפליקציה לבד – היא האמונה השלמה כי באמת ניתן לעשות זאת. תוך כדי תנועה, מתחזקת ההבנה כי לפתח אפליקציה זה לא רק לגבש רעיון (ולהאמין בו), אלא שנדרשת עבודה רבה שלא ניתן לבצע אותה ללא אנשי מקצוע.

לא ניתן אמנם להכליל בצורה חד משמעית, אך פיתוח עצמאי של אפליקציה, למעשה חורץ את גורלה ככישלון. החיסכון הכספי שלכם והרצון לפתח בחינם, למעשה מעלים אתכם על המסלול המהיר לתגובות בינוניות (במקרה הטוב), אינספור כשלים וכמות הורדות נמוכה.

כשהזול מתגלה כיקר – מה זה אומר לפתח אפליקציה בחינם?

כל עוד פיתוח אפליקציה באמצעות חברה מקצועית היה מוצע לכם בחינם, לא באמת הייתם מעלים על דעתכם לפתח אותה בחינם ועצמאית. עובדה זו שוב מחזירה אותנו לנקודה ההתחלתית – אתם רוצים להחזיק באפליקציה שתהיו גאים בה, אך לא מעוניינים להשקיע כספית לטובת פיתוחה. שימו לב: הזול עלול להתגלות כיקר. מאד. כשאתם חושבים ברצינות על פיתוח אפליקציה בחינם, אתם צריכים לקחת בחשבון את הדברים הבאים:
• אין לכם מיומנות, הבנה, ניסיון והיכרות עם עולם פיתוח האפליקציות
• עליכם להשקיע המון זמן בפיתוח האפליקציה
• כתוצאה מכך, הריכוז וההישגים שלכם עלולים להיפגע במסגרת תפקידכם
• והכי חשוב: עבודה מאומצת ככל שתהיה, לא מבטיחה לכם תוצר איכותי


מה שקורה אחרי מסע עצמאי ו"חינמי" שכזה, הוא שתבינו ככל הנראה שאין קיצורי דרך בדרך להצלחה: פיתוח האפליקציה חייב להתבצע עם חברה מקצועית ובעלת ניסיון.

החשיבות הגדולה של פיתוח אפליקציה עם בית תוכנה

עוד הרבה לפני שנתחיל לעבוד על האפליקציה, נערוך שלב איתור ואיפיון לאפליקציה שלכם. כשאתם מפתחים אותה לבד וב"חינם", אתם לא זוכים לקבל חוות דעת מקצועית מגורם חיצוני ואובייקטבי. איך אנו תורמים לכם בשלבים מוקדמים אלו?
• נגבש את הרעיון הגולמי לרעיון מוגמר
• נשתף אתכם בחוות דעתנו על הרעיון
• נציג אפשרויות נוספות / שדרוגים / שיפורים
• נשקול האם האפליקציה יכולה להצליח מסחרית

ובהמשך, נשים את הדגש על הדברים הבאים:
• דגש על עיצוב האפליקציה והתאמתה למיתוג שלכם
• תקשור התכנים באמצעות השפה המתאימה לקהל היעד
• יצירת סביבה התומכת חווית משתמש אידיאלית
• בדיקות QA לפני השקת האפליקציה ועוד...

פיתוח אפליקציה – גם עם תקציב מוגבל

אם המוטיבציה שלכם לפתח את האפליקציה לבד ובחינם היא חיסכון כספי, דעו כי ניתן לפתח אפליקציה גם בתקציבים מוגבלים. בפגישה הראשונה שלכם איתנו, נגדיר מהי מטרת האפליקציה שלכם, נבין מהי דורשת, מהו היקף הפיתוח הצפוי ובהתאם – מהן העלויות הצפויות. על כל פנים, לא ניתן באמת להשוות בין פיתוח עצמאי שלבטח יגרור אחריו אינספור ליקויים, ובין פיתוח המתבצע בסטנדרט הגבוה ביותר.

אנו מזמינים אתכם לחסוך לעצמכם זמן יקר, ולפתח את האפליקציה שלכם בסטנדרט הגבוה ביותר. לפרטים נוספים, פנו אלינו!

עוד בנושא :

פיתוח אפליקציות WEB
בניית אפליקצית IOT
יצירת אפליקציה
מפתחי אפליקציות


לקבלת הצעה להליך אפיון ופיתוח או הכוונה וייעוץ לבניית אפליקציה צרו קשר