אם גם אתם לא מצליחים לעמוד בקצב התפתחותה של הטכנולוגיה, דעו כי אתם ממש לא לבד. כעת, מה שמעסיק רבים הוא המושג "האינטרנט של הדברים". אז אתם יודעים מה זה אינטרנט, וגם יודעים מהם דברים. עם זאת, מה עומד מאחורי השידוך שנוצר בין שניהם? אולי אחת התכונות הבולטות ביותר של החפצים שסביבכם, היא שהם דוממים. מה אם היו אומרים לכם כי כעת גם אותם חפצים (דברים) יצטרפו למעגל התקשורת?

האינטרנט של הדברים מדבר על האינטראקציה שבין דברים שונים וביניכם. והאינטרנט? הוא זה שמבסס את התנאים לאותה תקשורת אידיאלית ומפרה, שמשדרגת משמעותית את איכות החיים שלכם.
זוכרים את הימים בהם הייתם צריכים להיות פיסית בבית על מנת להדליק את המזגן? ברוכים הבאים אל עידן חדש בחסות האינטרנט של הדברים!

תקשורת שאתם יוצאים ממנה נשכרים – האינטרנט של הדברים

הדברים הדוממים (החפצים השונים), מתחילים להגיב לפקודות שלכם, גם כשאתם לא נמצאים בסמוך אליהם. הודות לאינטרנט, ישנה אפשרות לשלוח פקודות למזגן, לשער הבית ואפילו למערכות התאורה החכמות המותקנות בבית או במשרד. רק עד לפני כמה שנים היה ניתן לראות סצינות שכאלו בסרטי מדע בדיוני, אך כיום, כולם לוקחים חלק ב"שיח" הזה שמנגיש לכולם חיים קלים. אז איך זה עובד בפועל?

כל חפץ או דבר שבעבר היו דוממים, כעת מצליחים לתקשר באמצעות חיישנים שונים. אותם חיישנים מבססים את התנאים לקליטת מידע, ובהתאם – החפץ יכול לתקשר בחזרה ולהגיב לפקודות שלכם. התפעול שלכם את הדברים מרחוק מתבצע ידנית. לדוגמא: באמצעות שליטה על חפצים שונים באמצעות אפליקציה ייעודית. עם זאת, גם ישנן פעולות המבוצעות אוטומטית, זאת על ידי הגדרה מוקדמת מראש.

אז מי ישקה את הגינה כשאתם בחופשה?

האינטרנט של הדברים, או בקיצור – IOT, לא רק משדרג את איכות החיים שלכם, אלא גם מעניק לכם חופש ופוטר אתכם מהתעסקויות מיותרות. אם גם אתם גרים בבית פרטי או בדירת גן, סביר מאד כי אתם משקיעים רבות בהשקיית הגינה והצמחים. עם יציאתכם לחופשה? אתם דואגים לבקש טובה מהשכנים, או אפילו להקפיץ בני משפחה כמה פעמים בשבוע על מנת שאלו ישקו בעבורכם. עם מערכת השקייה מתקדמת המחוברת לאינטרנט של הדברים, תוכלו אתם לשלוט על הפעלת והכיבוי המערכת מרחוק!

אפליקציות IOT – גם בשימושכם!

האם גם אתם נהנים מהאינטראקציה שבין הדברים ובין האינטרנט? יכול מאד להיות שכן. כיום, אפליקציות מיוחדות יודעות לשלוט על פתיחה וסגירה של שער כניסה לבניין, השעון החכם יודע לקרוא צעדים ואת קצב פעימות הלב וגם ישנן מערכות תאורה חכמות שיודעות להגיב לפקודות מרחוק.

כמו כן, ישנם בתים בהם מותקנת מערכת אזעקה מתקדמת. במקרה בו מתקבלת התרעת שווא, תוכלו אתם לשלוט על כיבוי האזעקה דרך האפליקציה. מיותר לציין כי בעבר כיבוי האזעקה, הצריך מכם לתפעל לוגיסטיקה שלמה שכללה בין היתר שיח עם מוקד חברת האזעקות, ולעתים אף לפנות אל מוקד המשטרה. כמה קל? ככה פשוט!

פיתוח אפליקציות IOT – כל היתרונות:

כיום, הפנים קדימה אל עבר פיתוח אפליקציות האינטרנט של הדברים. אם גם אתם עומדים בראש חברה שהשירות/מוצר שלה בעל פוטנציאל לתקשר עם המשתמשים, פיתוח אפליקציה IOT יכול להתאים גם לכם! מהם היתרונות של אפליקציה שכזו?
• שדרוג אדיר של חווית השימוש ושביעות רצון הלקוחות
• חיסכון אדיר בזמן – לא צריך להיות נוכחים פיסית במקום בכדי לבצע פעולה
• אפליקציה ידידותית לסביבה – היא מאפשרת שליטה על מנגנון כיבוי / הפעלה של מגוון מוצרים חשמליים.

עוד בנושא :

פיתוח אפליקציות WEB
בניית אפליקצית IOT
יצירת אפליקציה
מפתחי אפליקציות


לקבלת הצעה להליך אפיון ופיתוח או הכוונה וייעוץ לבניית אפליקציה צרו קשר